مداد و پاک کن
نوشته شده توسط : امیر ♥

مداد گفت متاسفم .......... پاکن گفت چرا ؟ تو هیجچ کار اشتباهی نکردی 
               مداد جواب داد : متاسفم چون به خاطر من اذیت می شوی،  

هر وقت که من اشتباه می کنم ، تو همیشه اماده ای آن را پاک کنی.

ولی وقتی اشتباهاتم را پاک می کنی .  بخشی از وجودت را از دست می دهی .

........ و هر بار کوچک و کوچکتر می شوی 
پاکن جواب داد : درست است اما برای من مهم نیست  می دانی !

من برای همین ساخته شده ام                      من ساخته شده ام

تا هر وقت تو اشتباه کردی به تو کمک کنم با این که می دانم روزی

تمام خواهم شد و دیگری جای من را خواهد گرفت . من از شغلم

رضایت کامل دارم !    پس لطفا ناراحتی را کنار بگذار من اصلا دوست ندارم

تو را ناراحت ببینم





:: موضوعات مرتبط: جدی , ,
:: برچسب‌ها: مداد , پاک کن , قلم , زندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 1148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ARam در تاریخ : 1392/7/3/3 - - گفته است :
لایییییییییییک

/weblog/file/img/m.jpg
به رنگ صورتی در تاریخ : 1392/7/2/2 - - گفته است :
به وبم سر بزن و به پروفایلم برو ببین کجایی هستم ؟
پاسخ:ادرس وبتون رو بدید من نمیدونم خودم اهله کجام بعد از کجا بدون شما اهله کجایی؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: